Mar 22, 2010

.tetek gegaq sama main futsal, mana 1 lagi ampa suka?

Selamat siang semua.

Masa hari cabut undi haritu, aku dengaq pihak penganjur habaq;

"Aku mau hampa sampai sebelum kui 8. Aku bulih tunggu hampa sampai kui 8.15 ja. Sapa lambat aku buang teruih." Tegas pihak penganjur dengan lorat penang pekat. Stok hari-hari pekena cendoi chowrasta street punya. Memang tak boleh ubah langsung.

Kami punya kalut mandi pagi tu sebab bangun kui 7.45, sampai pakai jersey pun dalam keta.

Nakharom semua traffic light kami langgaq. Stok tak pikiaq apa dah, tau nak cepat ja. Dah bayaq, takkan nak biaq kena disqualified macam tu ja.

Sampai sportsplanet kui 8.10. Semua muka lega sempat sampai sebelum deadline dafta.

Nak p makan sorok pun tak sempat.

Sampai parking, tengok sportsplanet pun belum bukak lagi. Penganjur pun tak sampai lagi.

Bila pikiaq balik apa dia cakap taim mengundi kemarin, memang mintak makan kaki penganjur tu.

Dia mai lambat, dalam kui 8.30, pastu dok buat muka tak bersalah. Buat muka pelaq. Siap gelak-gelak lagi. Haromm memang buat aku rasa nak p ja bagi penampaq sedas dua.

Yang main semua mai lagi awai dari dia. Semua dok buat muka pelaq nak gadoh dengan dia. Aku bulih rasa yang dia repeat percakapan tu dekat semua yang main kemarin.

Yang main ada 32 team. 26 lelaki 6 pompuan. Laki aku tak pandang sangat. Aku banyak tumpu kat pompuan ja. Semua dok pakai baju ketat dengan sports bra so tetek tak berapa nak nampak.

Nama team kami canifu Fc, sempena ayat "Can I Fuck You?" yang si Anwar abaq kat Sepoi masa dia nak balaih pungkoq si Sepoi tu.

Team kami main 3 game. Menang 3-3 game. 1st game menang 4-0. 2nd 2-0. 3rd game menang 2-0.

2nd game tu kira dah qualified dah, tapi sebab team kami kuat sangat, hantaq 2nd team pon menang besaq gak.

"Kita main nak suka-suka je. Menang kalah tak apa, janji experience dapat." Kata team captain aku merangkap budak rumah. Budak rumah aku semua kaki sukan, ada la 2 orang mandom jenih nak kena pakaikan baju sluaq panties baru nak turun bersukan.

Team kami ada baju sendiri. Kami buat baju Valencia away jadi home jersey kami. Oleh sebab dobi buat pelaq tak siap basuh baju aku malam sabtu aritu, aku kena pakai baju lain dari team aku. Semua dok ingat aku captain, padahai aku nak abaq apa kasi semangat apa kat player team pun aku tatau.

"Hang captain, mai sini!". Ini ayat yang biasa aku dengaq arini.

Aku main striker, score ada la dalam 6 bijik total. Hat gol len tu aku jadi assist ja. Satg aku tak bagi diorang score nanti diorang kata aku selfsih lak.

Pas abes tetiap game, aku mesti p court sebelah tengok depa main. Sapa depa tu? Ya gadis-gadis po'en yang dok main futsal. Haram tendang apa tak reti, tapi penuh court orang duk tengok. Paling best bila bola kena tetek. Begegaq teghok!

Sukan dapat, dosa pun dapat.

Quarter final menang 1-0, semi final menang 2-0. Final ni susah sikit, kena main extra time baru menang. Dasyat sangat team tu. Dah la main kasaq. Bawak bola ja kena siku. Aku yang kuruih-kuruih bermuscle ni memang susah sikit la nak menang bodi kontek.

Juara dapat piala, rm150, hamper dengan pilihan salah satu gadis futsal untuk kena kekah. Depa la dok layan gadis tu. Aku masih ingat tuhan.

Ok apa, bayaq rm35, dapat main bola, dapat makan free, dapat awek cun, dapat piala, dapat dosa lagi.

Sok-sok aku tamau dah main futsal ada pompuan main ni. Ganggu konsentrasi. Antara sepak bola sama tengok tetek gegaq, lagi syok tengok tetek gegaq.

0 journeyed together: